Suzanne Rosier

Displaying items by tag: web

- nov 2015 -

Pinnacle

New Identity

Actief als investeerder en projectontwikkelaar van vastgoed richt Pinnacle zich op de Nederlandse markt. More of this...
- feb 2013 -

ANWB media

Brand design en nieuwe huisstijl

ANWB Media is één van de grootste uitgevers van Nederland, van kaarten, boeken, gidsen en tijdschriften. Met de komst van alle nieuwe media kanalen in een alsmaar groeiend media landschap onstond de behoefte aan een eenduidige communicatiestrategie en een daarbijbehorende geïntegreerde merk aanpak. In samenwerking met Zidiot en ANWB Media is er een visie tot stand gekomen die geresulteerd heeft in een strategie en een huisstijlhandboek. More of this...
- juli 2010 -
Sjopze en twish is in opdracht van TNT bij Fabrique tot stand gekomen. Sjopze, is een verzameling van producten van bekende en nieuw ontdekte webwinkels op één website.    More of this...
Tags
- juni 2011 -
In opdracht van Responsible is dit pitchconcept tot stand gekomen. Met de 10 deelnemende bureaus, waarvan wij de laatste drie, moesten we het toch ontgelden in verband met handig neefje. More of this...
- okt 2011 -

Blaauwsombeek

restyle website

De kunst van het luisteren is het motto van Blaauwsombeeck, specialist in recruitment, search en selectie van HRM professionals.  More of this...
- sep 2011 -

Hollandspoor

nieuwe website

HollandSpoor is a communication agency aimed at the corporate communication of organisations and the communities revolving around them. 'Cutting edge creativity' is HollandSpoor's device.  More of this...
- juni 2010 -
Euroconstruct verbindt en maakt het onmogelijke mogelijk op het gebied van renovatie en verbouwing. More of this...
Tags
- okt 2011 -

ADVIZ.nl

wint Red Dot Award

Onlangs werden de Red Dot Awards: Communication Design 2011 uitgereikt in Berlijn. Ook Fabrique viel in de prijzen voor het ontwerp van Adviz.nl. Een project waar ik samen met Simone van Rijn verantwoordelijk was voor het visuele concept en design.  More of this...
Tags
- juni 2011 -

easycandle

website

Easy Candle is the safe, sustainable and attractive solution for burning candles, no dripping wax, no fire, no soot, so you save costs and time! More of this...
Tags
- juni 2011 -

holland festival

pitchdesign

Win some lose some. Sometimes you loose. The website for Holland Festival was a pitch assignment working at Fabrique.  More of this...
Tags
- juni 2011 -

hype 24/7

webshop

Hype is a total formula, a store in which experience, product and service fit together seamlessly. Starting point for the logo is the formula concept, carried through in the trade name. More of this...
Tags
- juli 2011 -
Met gemak energie besparen, dat is de centrale boodschap van het nationale energiebesparingsprogramma Meer Met Minder, een gezamenlijk initiatief van overheid en bedrijfsleven. More of this...
- sep 2010 -

Delft city marketing

redesign website

Delft is een stad met een unieke geschiedenis op het gebied van technologie, creativiteit en innovatie.  More of this...
Tags
- juni 2010 -

ziggo

pitchwinning concept

'Jouw bron voor hulp en inspiratie als het gaat om informatie en communicatie' is de kernboodschap die met de nieuwe site voor Ziggo wordt uitgedragen. Ziggo.nl is persoonlijk en relevant, helpt en inspireert.  More of this...
Tags